שאל את הרב
print
אא

מנהג אכילת בסיסה (בשישה) עשויה מחיטה קלויה : רציתי לשאול האם הבסיסה יכולה להיות כשרה לפסח כלומר האם אני יכול לקנות חיטה לקלות אותה לטחון ולערבב עם שמן ולאכול בתוך פסח

מרן ראש הישיבה

חיטה מן השוק אסור לקחת משום לתיתה. (עיין בכף החיים סימן תנ"ג אות פ"ג). אך חיטה שמורה לקלות אותה בכלים כשרים ולטחון אותה בטוחנת כשרה לפסח
ולערבב עם שמן כשר אין בעיה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן