שאל את הרב
print
אא

מה צריכה להיות ההנהגה בקשר לגידול זקן אצל בחור. אני בן 23 יש לי זקן מאוד דליל וקטן, אני מרגיש שהוא קצת פוגם במראה שלי. גידלתי זקן לא מתוך מטרה או התחזקות או משהו, אלא ללא סיבה כך יצא. כיום אני רוצה לקצצו ולהשאיר זקן קצר מטעמי אופנה. האם זה לא נחשב סוג של ירידה וניצחון ליצר הרע?

הרב מיכאל סגרון

אין מניעה לקצצו מעט. וכן ראינו לגדולי ישראל שנהגו כך.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן