שאל את הרב
print
אא

מובא שבעובי צריך להיות לא עבה ולא דק אלא בינוני משום "זה קלי ואנוהו" מה ההגדרות של העובי הזה?

הרב אהרן מיימון

מקור דין זה במג”א סי’ יב סק”ו. והובא במ”ב סי’ יא סק עא. ונראה שהחוטים כיום גם העבים וגם הדקים הם בכלל בינונים. ואין בזה הגדרות, אלא כל שנראה יפה זה טוב. שהכל רק ענין של נוי.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן