
לא יבקר שנשמעת כ_לו יבקר בגלל הטעם דרגא
שאלות נוספות בנושאהשבת קראנו בפרשת בחוקתי בסוף הפרשה (פסוק אחד לקראת הסוף) והפסוק הנ"ל -! "לא יבקר בין טוב לרע ולא ימירנו ואם המר ימירנו,,, לא יגאל,"-! נתרכז במילה 'לא יבקר,,,' הטעם ב_'לא' הוא "דרגא" שלמעשה מאריך את המילה ע"פ נוסח ספרדי והמשמעות משתנה, כ_לא יבקר, וכאן יש לי בעיה בטעם שהוא 'דרגא' שמאריך,, ולמעשה תפקידו הוא-מוליך, ואז זה נשמע כ_לו יבקר, הייתי מעוניין לשמוע את דעתך, וקריאתך את הפסוק עם דגש על המילה "לא יבקר", וכן את כל הפסוק אמור להשמיע לבעל הקורא בבהכנ"ס,,,! תן דעתך בנידון, שבוע טוב ותודה,,!!🌹🙏😇
הרב דוד חיים דיין
הדרגא היא טעם משרת והתביר מפסיק והוא ארוך יותר וכיון שהדרגא יותר קצרה לא משמע שיש הפסק ביניהם.
את הניגון של הפסוק אפשר לשמוע באתר הישיבה או בקו “קול מרן” 03-5050550
