קדיש על ישראל
יש לומר את הקדיש לפני “ברוך שאמר”, כה”ח סופר (סי’ נ ס”ק ו) עי’ שם הטעם. וכן פסק בהלכה ברורה ח”ג (עמ’ תיח הי”ד).

כיצד יותר נכון להגות בתפילה ,כלי שרת ברבים (למד בצירי) או ביחיד (למד בחיריק) באמירת הקורבנות בתפילה? הניקוד בכל הסידורים הוא בצירי, ואילו במשניות בחיריק
אומרים בצירי כשהמשנה מדברת על כמה קרבנות ואילו בקרבן עולה שהוא יחיד אומרים בחיריק.