
שאל את הרב
עובי הציצת
שאלות נוספות בנושאמובא שבעובי צריך להיות לא עבה ולא דק אלא בינוני משום "זה קלי ואנוהו" מה ההגדרות של העובי הזה?
הרב אהרן מיימון
מקור דין זה במג”א סי’ יב סק”ו. והובא במ”ב סי’ יא סק עא. ונראה שהחוטים כיום גם העבים וגם הדקים הם בכלל בינונים. ואין בזה הגדרות, אלא כל שנראה יפה זה טוב. שהכל רק ענין של נוי.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
