מאמרים
מותר, בתנאי שלא יטפטפו שם דברי מינות כמנהגם
לא שמענו, אפשר לבצוע ביד או בסכין, בין
היות ולא כולם בקיאים בהגיית ד' רפויה שקריאתה
א) אין לברך (יביע אומר ח"א סי' מ).
לא נהגנו בזה.
סוף דבריו "או להיראות כמו למידה" לא הבנתי
אין זו סברת הב"ח, אלא דעת הרב מחנה
מברכים.
הלכה פסוקה היא בש"ע יו"ד (סימן של"א סעיף
אם קיבל על עצמו להתענות צריך ללכת לחכם
אין שיעור.
בדרכי נועם!
לקנות מותר אך לעשות כפרות בערב כיפור או
איני רואה שום חילוק בזה.
1) אסור. כיון שעושה פעולתו. 3-2) אם תנובה
1. אין בזה דבר קבוע כל ילד וילדה
1. יש קלטות ודסקים של מרן ראש הישיבה
אם לא מזכירים למתפלל או לשומעים את השירים
איסור גמור. אלא אם כן היא סבתא של
לכתחילה צריך להתפלל מנחה קטנה דוקא שכן הרמב"ם
מה שהניח הרב השואל בפשיטות שיש מחלוקת בין
א) תמנע כמה שאפשר מתזמורת והוללות (סרטי תועבה)
אין איסור
דעת מרן ראש הישיבה שליט''א שיש לזמן בעשרה,
תקנה בבית-שמש מדי שבת תארח אצלה אחד הבנים
כלי נגישות