פירוש טעמי המקרא.
הטעמים עיקרם לפיסוק ולא לפירוש. אמנם יש מי שחיבר ספרים לפרש הפסוקים על פי שינויי הטעמים, אבל הכל בדרך דרש. העיקר הוא לדעת את סדר ההפסקות (כגון האתנח מפסיק יותר מהזקף, והזקף יותר מרביע) ועל פי זה להבין את משמעות הכתוב.
הטעמים עיקרם לפיסוק ולא לפירוש. אמנם יש מי שחיבר ספרים לפרש הפסוקים על פי שינויי הטעמים, אבל הכל בדרך דרש. העיקר הוא לדעת את סדר ההפסקות (כגון האתנח מפסיק יותר מהזקף, והזקף יותר מרביע) ועל פי זה להבין את משמעות הכתוב.
לגבר לא. ע"י כדורים המשנים צבע כשעושה לצורך שידוכין וכד' התיר מרן רה"י שליט"א.
הרב משה לוי בשו"ת תפילה למשה ח"ט העלה להתיר לאחר שעברו 24 שעות מהבישול האחרון ללא הגעלה.
פטור, שבמקום חולי לא גזרו חז"ל להתענות.
מותר לכולי עלמא אפילו לאשכנזים ועיין שולחן ערוך יורה דעה ס' צ"ה.