בעיה של התנהגות או בעיית התנהגות?

close
error print mp4file_download file_download
אא

בעיה של התנהגות או בעיית התנהגות?

ילדה בת 3 שהגננת טוענת שצריכה אבחון מה לדעת הרב היה הסיבה להתנהגותה השונה של הילדה?| מדוע נקראת הילדה עולה חדשה?| אם אדם יצטרך לדאוג לבריאות משפחתו אזי הוא לא יהסס למכור את כל רכושו כדי לדאוג לבריאותם| מה הביא לילדה את התנהגותה השונה?| אף אחד לא ינתק את אהבת הורים מילדיהם חוץ מההורים עצמם|

לעוד וידאו הרב יורם חדאד
דילוג לתוכן