Menu

אירוע רב רושם במלאות חצי יובל למכון “יד-רפאל “

close
error print mp4file_download file_download
אא

אירוע רב רושם במלאות חצי יובל למכון “יד-רפאל “

במעמד רב רושם ובהשתתפות של למעלה ממאה מוצי”ם המשרתים בקודש בבתי הוראה ברחבי הארץ, ובתוכם עשרות מתמחים בפ”י התקיים השנה כנס יד-רפאל בבית הכנסת “אהבת התורה ב”ב, ומעמד חלוקת תעודות הוראה לחמישה עשר מתמחים שסיימו בהצלחה את לימודם, לאחר התמחות של שנים בבית ההוראה המרכזי יד-רפאל, שבראשות הרה”ג רבי שלמה מועלם שליט”א מחבר סדרת הספרים יריעות שלמה ד”ח. ראש המכון שליט”א שפתח את הכנס ודיבר על חידושים הלכתיים בענייני הסת”ם בכלל ובדיני צורת האותיות בפרט בצירוף מצגת להמחשת הדברים.

לאחר מכן הגיע לכבד את המעמד הגאון הרב צמח מאזוז שליט”א אשר נשא דרשת חיזוק מרגשת ודיבר על האחריות הגדולה הרובצת על כתפי מורי הוראה ובירך אותם שיצליחו בדרכם ושלא תצא תקלה מתחת ידם.

שיאו של המעמד נרשם עם הופעתו של נשיא המכון מרן ראש הישיבה שליט”א במשאו המיוחד, מרן שליט”א הרחיב בשבח פעילות המכון ובין היתר אמר: יישר כוחו של רבי שלמה מועלם שעושה הכל כדי שהסופרים ילמדו כללים יסודיים, צריך ללמוד ולשנן ולקבל תעודה, בזמנו החתם סופר כתב “אני גוזר על כל תלמידיי לא לכתוב עד שיהיו בקיאים בספר “קסת הסופר” של הרב שלמה גנצפריד”, “ושמר ה’ אלקיך לך את הברית ואת החסד”, שמר ר”ת רבי שלמה מועלם, תרכשו את הספרים שלו ותקבלו תעודה . התעודה שלו שקולה כמו התעודה של לפני מאתיים שנה מי שבקי ב”קסת הסופר” יהיה בקי גם ב”יריעות שלמה”, אם יש לך יריעות שלמה אתה יודע את כל הכללים את כל ההלכות, אתה נבחן אתה משנן אותם, תבורכו מפי עליון.

בסוף הכנס חולקו תעודות הוראה למורי ההוראה החדשים

 

לגלריה מהאירוע לחץ כאן

לעוד וידאו הרב צמח מאזוז
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן