שאל את הרב
print
אא

שלום לכבוד הרב המשיב,אודה להסבר האם יש הבדל בין לימוד תוספות ללימוד תוספות הרא"ש? אני שואל מפני שנלע"ד שבהרבה מקרים הקושיות והתירוצים אותו הדבר אלא שלשון התוספות רא"ש ברורה יותר עבורי, אך יתכן שזוהי תולדת קוצר הבנתי ומיעוט השגתי ולמעשה ישנם הבדלים רבים שאינני מבחין בהם ולכן אודה להסבר. מה עדיף יותר ללומד המבקש ללמוד את דרך העיון ? כיצד לומדים בישיבה ? האם משלבים ?תודה.

הרב רזיאל כהן

כמדומני שבישיבה בד”כ מעיינים בתוס’ הרא”ש רק כאשר יש קושי בלשון התוס’ שלפנינו. כי אי אפשר להתפרס יותר מדאי.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן