Menu
שאל את הרב
print
אא

שאלתי שאלה כבר אך כמה דברים לא היו ברורים לי. בקצרה בגלל חרם שעברתי, ירדתי רוחנית מאוד גם איך שקיבלתי את התורה והמצוות היה בצורה מאוד שלילית לא כמו שכולם מתארים אני לא רוצה להקים כזה בית. קשה לי להאמין בתפילות כי זה לא עושה כלום. זה לא שווה, אני לא מאמינה שאני יכולה לחזור. לחזור להיות בת של ה' באמת. אני מרגישה שהוא לא רוצה אותי את כולם כן אותי לא. אני מיואשת מלעבוד כמה שנים ברצף שמנסה להתקרב אני מרגישה שהוא מרחיק ושונא אותי. הרב כתב שכדאי להקפיד על שבת ועל כל הדקדוקים מאוד קשה לי אני לא מרגישה ששבת זה דבר משמח וכיף זה דבר שנראה בעיני עול מזוויע וממש קשה. מה ניתן לעשות? חייבת תשובה בדחיפות. רוצה להשיג טלפון לא כשר עם אינטרנט וכו' אבל אני לא עושה את זה בינתיים. מה אני עושה? אני חייבת תשובה בדחיפות. תודה

הרב רזיאל כהן

– כל הכבוד לך שאת מתגברת על הרצונות והדחפים השלילים שלך. שכרך ע"ז הרבה מאד, גם אם את נמנעת מהם שלא לשם שמים.

– אין לנו מושג כמה הקב"ה אוהב אותנו, יותר מאב שאוהב את בנו. גם אם הבן עבר נפילות, האב אינו חדל מאהבתו, (בפרט אם הנפילות קרו שלא באשמת הבן, כמו במקרה שלך). ומחכה לו תמיד שיחזור אליו.

– מי שבאמת שונא אותנו הוא השטן, שהוא היצה"ר ומלאך המות, ותפקידו להרחיק וליאש אותנו. הוא זה שמכניס בלבנו את הדמיונות כאילו אנו שנואים ובלתי-רצויים. התפקיד שלנו לא להאמין לדמיונותיו, ולהכנס חזרה לתלם.

– אמנם כל ההתחלות קשות, אבל כשעולים על הגל – הכל נעשה הרבה יותר קל.

– התפללי שה' יפתח את לבך ואת עיניך, וקרוב ה' לכל אשר יקראוהו באמת.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן