שאל את הרב
print
אא

לי ענו משירות הלקוחות בזה"ל: "מבחינת שלבי האפייה, הפיתה/באגט נאפים במאפייה ב א ו פ ן ח ל ק י , ולאחר מכן מועברים למפעל שלנו לצורך אפייה נוספת עם תיבול וחיתוך". ולפי זה זה לא פיתה/בגט רגילים כלל.

הרב רזיאל כהן

הרב חותה טוען שהאפיה החלקית ראויה לאכילה בשופי, והאפיה הנוספת היא רק להשחמה בעלמא.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן