שאל את הרב
print
אא

יצא לי להוכיח בדעת מרן בשו"ע כי השמים שבברית המילה שנוהגים הספרדים היינו לקחת בשמים ולברך עליהם כמו שמברך על הכוס ויברך על הבשמים וכמו בת"ב מה דעת הרב בענין האם נהגו לברך את השמים ולהניחם או שיש לשומרם כל הברכה של המילה

הרב רזיאל כהן

לצערי לא הבנתי את השאלה.
אם יוכל כת"ר להרחיב ולבאר דבריו יותר, ואשמח לעזור 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן