שם שדי במזוזה
אין לקפל את הגליון. כיום ניתן לרכוש בתי מזוזה מחברת “ארט” שרחבים יותר.

האם לא רצוי לכתוב מזוזה בצורה של פרשה סדורה כך שגם לדעת הרמב"ם וגם לדעת הראש לפי הב"י זו תהיה פרשה סתומה?
המנהג פשוט לעשות במזוזה פרשה סתומה כפסק מרן השלחן ערוך, כלומר משאיר רווח ט' אותיות ומתחיל והיה אם שמוע. וכל המשנה ידו על התחתונה.