שאל את הרב
print
אא

בדיני בישולי גויים נסתפקתי האם היום שבהרבה מקומות אוכלים כמה סוגי דגים חיים כגון סלמון וטונה בתוך סלאט (כשהם חתוכים בקוביות קטנות) או סושי (חתוכים בירועות ומלבנים). ודבר זה מאוד מאוד נפוץ בחו"ל, (בארץ פחות... אם כי הם מצויים בארוחות בוקר של בתי מלון ומסעדות יפניות). האם כבר אין בהם דין בישולי עכו"ם? לדעתי כמעט רוב העולם אוכלים אותם כך (כידוע הסינים והיפנים הם בערך 1/6 מהאוכלוסיה העולמית ומנהגיהם כבר הגיעו הרבה לאירופה וארה"ב) תודה

מרן ראש הישיבה

1/6 אינם רוב העולם.
תחפש במחשב אם יש אחרונים שדיברו בזה 
עכ"פ  קופסאות טונה אם הם מאודים (בעשן) אינם בכלל בישולי גוים. וכן שמעתי מהרב ניסן פינסון על הסרדנים.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן