Menu
שאל את הרב
print
אא

בעלי תלמיד חכם עצום, יש לו ידע מאוד גדול בכמעט כל נושא שעולה (הוא מרצה), ואדם טוב מאוד. הבעיה שאני אישה לא טיפשה עם הרבה ידע משל עצמי, לצערי גם ידע הלכתי. לפעמים בלי להתכוון אני אומרת את דעתי או שואלת שאלה (שמכשילה את כל מה שהוא רצה לעשות), זה מאוד מרגיז אותו כי הוא שונא שאומרים לו דעה שונה משלו. לדעתו אני צריכה תמיד לשתוק ולהיות אישה כנועה. אני אכן משתדלת מאוד (רק ה' יודע כמה, כי הוא אף פעם לא מרוצה) רק יש מקרים שאני נכשלת ומעירה (עברת את ה-140 קמ"ש בנהיגה וכו') והוא מתעצבן מאוד.
בפעם האחרונה הוא נשבר וצעק עלי "את צריכה לחשוב שאני גדול הדור, אמרתי משהוא - תעשי אותו, לא תתחילי לבדוק אם אני צודק. אני הרב פה ואת "אפס, אפס" כנועה וממושמעת" (חשוב מאוד! הוא לא חושב שאני אפס, אלא שזה מה שיעזור לי להכנע אם אחשוב כך). איפה הקו האדום בין "אשה כשרה עושה רצון בעלה" לבין אלימות מילולית ודיכוי רגשי של האשה?

מרן ראש הישיבה

זה שגעון לומר לשותפתו בחיים "אפס". צריך לעדן את לשונו.

שאלת המשך:

לכבוד הרב זה כל מה שיש לומר "שצריך לעדן את לשונו"? נראה מהשאלה שהאישה סובלת מאלימות נפשית ורודנות מצדו, עצוב לקרוא, נראה לי שהוא צריך ללכת ליעוץ

מערכת האתר

מרן נר"ו כתב בלשונו הזהב "זה שגעון לומר לשותפתו לחיים את אפס" וכל מלה מיותרת 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן