מאמרים
זה לא נסוג אחור. "והיה – הוא" במקף
א) מהמלה אתה של תחילת הברכה ודאי לא
בודאי שהנך יכול לפסוק כמרן ראש הישיבה שליט"א.
בזוהר יש קטעים מלאים מוסר ופירושים נפלאים מאוד
אפשר עשות שוב. ועדיף בהזדמנות של שמחה כגון
ההלכה היא שאסור משום לא ילבש גבר שמלת
עיין משנה ברורה ופרי מגדים אורח חיים סימן
כוונת הגמרא להקשות, אף על פי שראינו שר'
מותר . והרוצה להחמיר יוריד מעט ממקום שנאכל.
אני אינני יודע. אבל מסתבר שתמיד יש להוסיף
אפשר לתת הכסף לצרכי שיפוץ בית הכנסת אם
מבואר בבית יוסף (סימן נט) בשם הרא"ש שנהג
1) לדעתי יש לכתוב "איוה". ואם היינו מנקדין
אין לך ברירה תגמור עבודתך ותשתמש בטלפון כשר.
לספרדים הקמץ בנו"ן והאשכנזים בחֹלם. ויש עונים שלכאן
המשיחיסטים יש להתרחק מהם, אבל חסידי חב"ד הם
1. מסופר על הגאון רבי יצחק בוכובזא זצ"ל
"נעה" צריכה להחזיר את הכסף, תתבעו אותה לדין
תחילת צום גדליה הוא בעלות השחר, (השנה, שנת
1) לחומרא כן. לקולא לא. 2) לא שונה
תשובה תפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה. קבלי
סוּרוׂ רע= טבעו רע, ועיין רש"י סנהדרין צב
עיין בשלחן ערוך חושן משפט סי' צ"ט מסעיף
חשש התולעים בעלי התרד גבוה ואין ודאות שהתולעים
צריך להטביל את הכלים גם אם הדבר קשה.
כלי נגישות