מאמרים
אם זה מוכרח- מותר לעשות, ובלבד שבעלה יהיה
מַלְקֵט וּרְהִיטְנֵי
א) אינני יודע. תבדוק בשו"ת יביע אומר חלק
אפשר כרבע שעה לפני עלות השחר.
תתנתק. רק פעם בשבוע תאמר לה שבת שלום
יש כמה צדדים להקל, שאין האותיות מודפסות על
פסוקי דזמרה אין לדלג בשביל הנץ. רק הפתיחה
אעתיק לך מה שכתב מרן ראש הישיבה שליט"א
חייבים בתרומות ומעשרות על כל פנים בלי ברכה
בתנאי שלא ישתמש בו עד עד אחרי אחרי
צריך הדחה ומליחה כמו בשר רגיל, [היינו להשרות
כבר עמדו על זה האחרונים האוסרים ובראשם הגאון
הוזכרה בסמ"ג (עשין כז) בברכות ההודאה ומחזור ויטרי
לעניות דעתי אין ראיה כלל. די בכך ששתי
אין הבדל מהותי, מלבד שזה קריאתו כמו חולם
מרן ראש הישיבה שליט"א כתב בירחון אור תורה
ספר אין למו מכשול (החלק של איסור והיתר)
משמעות אחת לשניהם ופירושם המקוים לה'. ועל פי
כדאי לימנע. הרב בן איש חי (שנה א'
אסור בהחלט.
לתת לעשרה אברכים כסף שיעשו תקון כרת לרפואתך.
בברכת אהבת עולם לא כדאי לשנות ממנהג העולם(אע"פ
אפשר- אבל בטלית ותפלין.
תראה בקונטרס "לאוקמי גרסא" בסוף הסידור שמנהגינו מיוסד
א) יש להבין שאיסור יציאה לחוץ לארץ אסורה
כלי נגישות