בעניין קריאה בתורה
התלשא היא לא מוקדמת במילה, אלא תמיד המיקום של התלשא הוא בצד ימין של המילה, ולכן מה שעושים הקוראים את השני גרשין והתלשא באותו מקום, נראה שהם צודקים. וכן המנהג בישיבת כסא רחמים.
אולי לא הבנתי כל מה שכתבתם אבל נ”ל שעניתי על השאלה.
שלום רב הבן שלי יחגוג ב"ה ב - א' בניסן בעוד 7 חודשים בר מצווה , השאלה שלי האם הוא יכול כבר באותה שבת (פרשת תזריע) להעלות לתורה ולהוציא את הקהל ידי חובה
מכיון שקריאת התורה חיובה מדרבנן, מותר לו לעלות ולקרוא. [ובקידוש הלילה שהוא דאורייתא יש דיון בפוסקים].