מנין פועלים
אם אפשר להתפלל אחר כך אפילו ביחיד, עדיף יותר, ואם לא אפשר להתפלל פועלים בשעת הדחק כזאת.
א"כ מה המסקנה מתשובת הרב ? שיותר נכון לא לומר "יהי חסדך" לפני מנחה..? כיצד נוהג ראש הישיבה (מרן הגר"מ מאזוז שליט"א) בדבר הזה? נ.ב. לכאורה לא מובן כל ההוספות שנהגו להוסיף בתפילה, אם באמת אין להם מקור נאמן בכתבי האר"י ז"ל ותלמידיו. וזה דומה לענ"ד למה שכתבו בענין הוספת "יום השישי" אחרי תפילת ערבית של ערב שבת.
"יהי חסדך" אין צורך, אך בזמן האחרון פשט המנהג לאומרה ואין כל חיסרון אם ירצו לאומרה וכן מנהג מו"ר מרן ראש הישיבה נר"ו
ואין זה דומה להוספה של "יום הששי" שבזה לפי הסוד כל המוסיף גורע (וגם לפי הפשט יש משום כל פסוק שלא פסקו משה וכו') וע"ע בירחון אור תורה (סיון תשע"ח)