Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום לכבוד הרב מורנו ורבנו הגאון הגדול מרן שליט"א רציתי לשאול לגבי החיסונים: איך יכול להיות שכל הרבנים מורים ללכת להתחסן מבלי לבדוק את הדברים ויש רופאים ומדענים מכל רחבי העולם שטוענים נגד זה ושזה מזיק מאוד ויש להם הוכחות ויש הפגנות על זה בכל רחבי העולם ומסתירים את זה ויש הרבה נפגעים מהחיסונים ומסתירים את האמת ולכן אנשים בעצמם מפרסמים עדויות שקרו להם או לקרובים שלהם וניכרים דברי אמת, וידוע שההלכה אפילו אם 99 יגידו להתחסן ואחד יגיד שזה מסוכן צריך לשמוע לו גם בספק פיקוח נפש , ואיך זה פה כולם שותקים והיו כבר כמה עדויות בבתי דין שונים , ואיך לא מפחדים שהדם של הנפטרים מהזריקות חלילה וחס ישפך על ידינו ואני מאוד מאוד תמה על כך ששום רב לא הולך לפחות לבדוק באמת את הנתונים הרי אנשים מדברים ומפרסמים ו 2 צדדים למטבע ומדובר פה בחיי אדם , ולבי שותת דם איך אנחנו לא מתייחסים לכלום וברור לי שכדאי לפחות לבדוק ולאמת מול כמה גורמים ולא לשמוע רק את האנשים שקשורים למשרד הבריאות שהרי הם בעלי אינטרסים וצריך לבקש מאנשים שיביאו עדויות לכאן ולכאן ולראות ובוודאי חייבים לפחות לחשוש כשמדובר בחיי אדם ממש !!!

הרב חנוך הכהן

לצערנו איננו יכולים לשלוח את השאלה למרן שליט”א

הרופאים והמדענים מרחבי העולם הם מיעוטא דמיעוטא, ולא יעלה על הדעת שכל אדם שמחזיק בתעודת רופא יוכל לערער על דברים מקובלים ומוסכמים.

ההפגנות אינם ראיה גם הם ע”י מקצת אנשים שהרבה פעמים סובלים מחרדות וכיו”ב.

לגבי העדויות אם הם לא בדוקות מדעית דהיינו שזה קרה מהחיסון – אין מהם שום ראיה, ואני בעצמי יודע על אנשים שקרו להם דברים אחרי החיסון ואותם מפרסמים קושרים את זה לחיסון, ועוד סיפורים אני יודע, ואכמ”ל.

אתם טוענים שזה חיי אדם, אבל גם לא להתחסן זה חיי אדם, זה לא סתם זריקת הרגעה שאפשר לוותר עליה.

ולסיום תדע שמרן שליט”א וכל הרבנים שמורים בפה מלא לעשות חיסון בדקו את הדברים טוב ולא זורקים דברים בלי אחריות חלילה, לא כמו שמספרים לכם אותם מתנגדי החיסונים שהרבנים לא בודקים וכו’, עפ”ל, לרבנים יש אחריות ציבורית הרבה הרבה יותר מהם.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן