Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום וברכה אנחנו משפחה ברוכת ילדים ברוך השם ואנחנו משתדלים ללכת על פי דרכיו של מורנו הרב מאיר שליט"א, בשנה האחרונה עברו במשפחה טלטלות לא פשוטות והשם ברחמיו עזר לנו ואנחנו אחרי הבלגן. רצינו לשאול האם מותר לטוס לאיטליה בשביל לפוש מעט? יש לציין שהאמא רוצה להישאר בארץ ישראל והאבא ושאר המשפחה רוצים לטוס. אז החלטנו לשאול, ומה שהרב יגיד לנו כך נעשה. תודה רבה ויישר כוח.

הרב מצליח מאזוז

אם אתם שואלים האם מותר לכם לטוס לחו”ל, אז התשובה היא בצורה כללית אין לנסוע לחול ללא צורך חשוב אולם במקרה שלכם אפשר שיש להתיר כדי לנפוש ולהירגע. וזו בריאות הנפש. עם זאת ייתכן ואפשר למצוא בארץ  מקומות נופש מצויינים ובמחירים סבירים ואז בוודאי שיש להעדיף אפשרות זו.

אך אם שאלתכם האם לנסוע לחו”ל כפי רצון האבא או להישאר בארץ כפי רצון האמא ,שאלה כזו לא ניתן לענות במסגרת זו. יש לפנות לרב שמכיר אתכם ואת הנושא או לפחות לשוחח בטלפון עם רב ולהסביר בפרוטרוט כדי שיוכל לתת תשובה אמיתית ולא באורים ותומים…
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן