Menu

הילולת מרן הגר”מ לוי זצ”ל ע”י ישיבת ברכת ה’ בנתיבות

י״ג במרחשוון ה׳תשפ״ב – י״ג במרחשוון ה׳תשפ״ב – אוקטובר 19, 2021
print
אא

מרן שליט”א: כל המסייע לישיבת ברכת ה’, ברכת ה’ תהיה לו בכל אשר לו

 

ביום חמישי האחרון ערכה ישיבת “ברכת ה'” את “הילולת הצדיקים” לכבוד נשמת רחל אמנו, מרן הגר”ע יוסף, ומרן הגר”מ לוי זצ”ל שהישיבה נקראת על שם ספרו ברכת ה’.

האירוע שמתקיים מדי שנה ברוב עם קיבל השנה משנה עוצמה, לאחר שבשנה החולפת בעקבות מצב הקורונה התקיימה ההילולא באופן מצומצם מאוד.

ההילולא התקיימה ברוב עם וסביב שולחנות ערוכים באולמי גן הפקאן בנתיבות ופיארו בה את שולחן הכבוד רבנים ואישי ציבור כשבראשם מרן ראש הישיבה שליט”א

פתיחת הערב היתה בדבריו של הגאון הרב דוד קרעי שליט”א נשיא המוסדות שדיבר על מעלת הרבנים זצ”ל ועל היקף פעילותה של הישיבה.

אחריו דיבר מר תמיר עידאן ראש המועצה האזורית שדות נגב שפעל רבות למען הקצאת השטח לישיבה ואף ממשיך בכל עת לסייע לישיבה בכל יכולתו. בדבריו פנה לקהל שכל אחד יחזיק ויתן מכיסו למען הישיבה הקדושה המהווה מגדלור לכל האזור כולו, והנתינה לישיבה היא בעצם נתינה לנותן עצמו.

בהמשך הערב פתח המנחה הרב ששון טרבלסי בקמפיין התרמה מיוחד למען בנין הישיבה והציבור הקדוש נענה לו ביתר שאת

רגע השיא של האירוע היה בכניסתו של מרן אור העולם מרן ראש הישיבה שליט”א שהגיע במיוחד לערב הזה, בראות הציבור את מרן שליט”א בכבודו ובעצמו נכנס לאולם עמד על רגליו בשמחה פורצת גבולות לכבוד מרן ולכבוד התורה.

משא הקודש של מרן נסוב על גדולתה של רחל אמנו, מרן הגר”ע יוסף וגדולתו של מרן הגר”מ לוי בהתמדה בעיון ובהרבצת תורה לעדרים, גם מרן שליט”א קרא בדבריו לקחת חלק בבנין הישיבה כאשר הוא מתבטא באופן נדיר כי כל מי שיתמוך בישיבת ברכת ה’ יהיה לו ברכת ה’ בכל אשר הוא עושה!

לאחר ברכות אלו שנשמעו מפי מרן שליט”א הציבור נרתם בכל מאודו למטרה הקדושה והיעד להתקדמות הבנין הושלם!

חתם את שורת הנואמים היה הגאון הגדול ראש ישיבת ברכת ה’ הגאון הרב שלמה סעדון שליט”א שבירך את הבאים והודה לציבור הקדוש על טרחתו ועזרתו למען הישיבה הקדושה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן