Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום וברכה הייתי דתי כל חיי התחזקתי ברוך השם התחרדתי מה שנקרא ורציתי להכנס לישיבה ורציתי תמיד ללכת בדרך של מרן מלכא עליו השלום כי מאוד התחזקתי ממנו וגם היום אבל שנכנסתי קצת לישיבות ראי,י שלום תמיד הולכים כמוהו וגם מה שיותר הפריע לי זה כל הקטע הלטאי שזה לא מדבר אלי הבעיה שבחלק מהישיבות הספרדיות שהייתי ששמה אני מרגיש יותר שייך הרמת בחורים לא הייתה גבוהה וזה קירר או שלפעמים לא היו מספיק בחורים והיה איזה 20 ושהלכתי לליטאים פשוט לא הרגשתי שייך אבל רציתי להיות שם כי גם הבחורים יותר ברמה וממילא גם לומדים יותר טוב ויש פחות בעלי תשובה טריים מה אתם מציעים אני מרגיש שקשה להיות בעולם החרדי ככה ?ולהכנס לישיבה ?

הרב מיכאל סגרון

נכון! קשה מאוד להיות בעולם החרדי. כך דרכו של יצר הרע לעטוף כל דבר טוב בעשרות קשיים. אם זה לא היה דבר טוב לא היית רואה קשיים. תנסה להתאקלם ולהסתדר עם 20 בחורים או בישיבה של ליטאים, הכל תלוי בך שתרצה להתאקלם. יש גם ישיבות ספרדיות של 400 בחורים כן ירבו ותעשה חיל.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן