Menu

כנס רפואה והלכה שע”י בית ההוראה כסא רחמים

כ״ו באלול ה׳תשפ״ב – כ״ו באלול ה׳תשפ״ב – ספטמבר 22, 2022
print
אא

כמידי שנה בשנה, התקיים יום העיון ההלכתי במעמד עשרות מרבני בית ההוראה “כסא רחמים”, ובתוכם ראשי ישיבות דיינים ורבני יישובים, אשר נתקבצו ובאו מכל רחבי הארץ להשתתף בכנס של בית ההוראה “כסא רחמים”, בנשיאותו של מרן מופת הדור ראש הישיבה רבינו מאיר מאזוז שליט”א, ובראשותו של אחיינו הגאון רבי מצליח חי מאזוז שליט”א ר”מ בישיבה ורב קהילת באר מים חיים בראשון לציון.

בכנס נדונו סוגיות אקטואליות רבות, וניתנו הנחיות ופתרונות הלכתיים בנושאים העומדים על הפרק, לדעת מה יעשה ישראל, כדת וכהלכה של תורה, להשיב לשואלים הרבים הנושאים את עיניהם לתשובותיהם והכרעותיהם של רבני בית ההוראה.

הנדון העיקרי בכנס היה בענייני רפואה בהלכה, לקראת צום יום הכיפורים הקרב ובא עלינו לטובה, ולצורך כך הזמינו מנהלי בית ההוראה את הד”ר המומחה עדי כהן הי”ו אשר נתן הנחיות וכללים בסיסיים בענין השפעת הצום על החולים במחלות השונות, עם פירוט ברור של המחלות המצויות כיום והשפעתם על מערכות הגוף. ודינם גבי צום יום הכיפורים. בתום הרצאתו המחכימה ניתן זמן לשאלות הרבנים שליט”א, בנוגע לבעיות רפואיות נוספות שנשאלו לגביהם מרבבות עמך ישראל.

מנהלי בית ההוראה סיכמו בסיפוק את ההצלחה הגדולה בכנס, והביעו בפנינו את התפעלותם והערכתם של מרנן רבני בית הוראה מארגון הכנס המושקע למען הרבנים, ולמען ספק את הצימאון הגדול של הציבור ההולך וגדל הפונה לבית ההוראה על כלל שלוחותיו המגוונים.

ולא נותר לנו אלא לברך את רבני בית ההוראה ומנהליו, שיזכו להמשיך ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרכו של מרן ראש הישיבה שליט”א, ולא יכשלו ח”ו בדבר הלכה ומלאה הארץ דעה את ה’ כמים לים מכסים. אמן ואמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן