Menu

אז נדברו יראי ה’ איש אל רעהו

ה׳ בניסן ה׳תשפ״ב – ה׳ בניסן ה׳תשפ״ב – אפריל 6, 2022
print
אא

מפגש מיוחד מאוד אירע אמש, כשמורנו ורבנו הגאון הגדול ר’ אליהו בנימין מאדאר שליט”א הגיע עם ספרו החדש הוראה ברורה הלכות טהרה, אל מעונו של הגאון הגדול ר’ ברוך שרגא שליט”א להביא לרב (שנתן הסכמה נלהבת לספר) את הספר החדש, במפגש השתתפו גם הגאון ר’ יניב נסיר שליט”א ראש בית ההוראה מעין טהור, (תלמידו המובהק של הגר”א מאדאר ותלמידו של הגר”ב שרגא שבית ההוראה מעין טהור עומד תחת נשיאותו), וכן הגאון ר’ גיא מור שליט”א שעסק יחד עם הגר”א מאדאר בחיבור הספר.

הרבנים נועדו יחד משך שעה ארוכה, וליבנו כמה וכמה עניני הלכה, כשהגר”ב מספר דברים מאלפים על רבותיו בדור הקודם כהגרב”צ אבא שאול הגר”י צדקה ועוד. בין היתר סיפר הגר”ב שרגא שתלמיד של מרנא האיש מצליח עלה מתוניס ובא ללמוד בפורת יוסף

 הגר”י צדקה ביקש מהגרב”צ לבוחנו, התלמיד הביא לגרב”צ תשובה שכתב בהלכה, הרב ראה את התשובה וקיבלו על אתר, הגר”ב מעיד שהתלמיד הזה היה מעיין בעיון כברזל, ועלה על כל בני החבורה בעיונו, כשדיבר בזה לפני רבו הגרב”צ, אמר לו הגרב”צ שמספרי האיש מצליח ניכר שהיה “ענק בגאונות”, כהגדרתו.

הגר”ב שרגא העניק את סדרת ספריו למורנו הגר”א מאדאר ולהרה”ג ר’ גיא מור ובירכם באומרו שהספר הזה הוא ספר שיועיל לדורות, ורק מי שלמד הלכות אלו בעיון ידע להעריך מה טמון בכל תג ותג.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן