Menu

אתר הישיבה החדש

כ״א באייר ה׳תשפ״א – כ״א באייר ה׳תשפ״א – מאי 3, 2021
print
אא

חידוש האתר מבחינת התקדמות טכנולוגית. התאמה מליאה לכל סוגי הניידים. מחלקות חדשות ומונגשות. וגם: אפליקציה שתושק לאחר השקת האתר

בשבח והודיה לה’ יתברך שמחים אנו לבשר לקהל הגולשים על השקת אתר הישיבה החדש והמחודש, כאשר הוא מתבסס על התכנים שהיו עד כה באתר בתוספת עשרות אופציות נוספות וטיפול בבעיות שונות.

האתר יכלול בין היתר אופציות של חיפוש של שיעורי תורה לפי מיקום הגולש, חיפוש עלוני בית נאמן לפי מספר ולפי פרשה. בנוסף לקטלוג אלפי שיעורים לפי שלל הגדרות שונות. גם חנות הישיבה עברה עדכון רציני הכולל עדכון של כל הספרים ומחיריהם כולל סל קניות מסודר. בתחום השיעורים פותח לא פחות ולא יותר קיוסק הנותן אפשרות להוסיף לעגלה שיעורים שאתם מעוניינים להוריד ובלחיצת כפתור אחת כל השיעורים יורדים היישר למכשיר שלכם. בין היתר גם קו טלפון הכולל את כל שיעורי רבני הישיבה פותח יחד עם האתר. וכן, אנחנו חושפים פה עוד מעבר כי גם אפליקציה מפותחת בימים אלו שתכלול גם היא את כל תענוגות האתר.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן