Menu

אל תפספסו: ההילולא הגדולה בעולם

ח׳ בטבת ה׳תשפ״ג – ח׳ בטבת ה׳תשפ״ג – ינואר 1, 2023
print
אא

למעלה מ30 שנה במוסדות הישיבה מקיימים הילולא בהפקת ענק שלא נראתה כמותה, המשתתפים זוכים להיכנס להגרלות נדירות ולברכה הנדירה ממרן ראש הישיבה שליט”א • השנה בסימן 60 שנה לישיבה תתקיים הגרלה על רבע מיליון ש”ח, הגרלות בונוס, מתנה ללא הגרלה, ואירוע אחד ענק

 

ההילולא השנתית מתקרבת

 

שבוע הבא זה קורה: כבר 30 שנה, שנה אחרי שנה, עם מסורת שלא נפסקת, ישיבת כסא רחמים מקיימת את ההילולא הגדולה בעולם, ואת האירוע המוגדר כהכי גדול במדינה, רבבת אנשים מכל קצווי תבל מתכנסים יחד לאירוע אחד ענק ועוצמתי, אווירה מרוממת וייחודית, כל גדולי הדור על במה אחת, תזמורת מורחבת ועוצמתית ההגרלות הגדולות שנערכות לעיני כולם, המתנות הייחודיות שמפתיעות בכל שנה, הברכות והישועות שמאצילות שפע והצלחה, אישי הציבור שמכבדים את המעמד, הסעודה כיד המלך שמשאירה טעם טוב בפה.

האירוע מתקיים בשנים האחרונות באולם הגדול ביותר במזרח התיכון, מרכז הירידים – גני התערוכה בת”א.

 

לחצו כאן להשתתפות בהילולא הגדולה>>>

 

המפעל עוצמתי

האירוע היוקרתי הוא ההילה, אך הכח הגדול הוא בכך שהמשתתפים והרוכשים כרטיסים להילולא ולהגרלות זוכים לתמוך בממלכת התורה מוסדות ישיבת “כסא רחמים”. מאות רבנים ואלפי תלמידי חכמים העמידה הישיבה הקדושה וברכישת כרטיס אתם שותפים בזכויות הגדולות האלו ובהמשך הפעילות המבורכת של המוסדות.

 

הברכה המופתית

מרן ראש הישיבה שליט”א הבטיח כי כל התורם לישיבה מקבל ברכה פי עשרה! ומאחורי ברכה זו עומדים אלפי סיפורי מופת של ישועה והצלה. בכל שנה עוד קודם ההילולא זורמים למערכת של הישיבה סיפורים על ישועות פרטיות שמשוייכות באופן ישיר לרכישת הכרטיסים.  ברכישת כרטיס אתם מבורכים על ידי גדול הדור!

 

 

לחצו כאן רכשו חבילת כרטיסים ותראו גם אתם ישועות בוודאות<<<

 

 

ההגרלה הגדולה

בנוסף לכל האמור, ברכישת כרטיס אתם נכנס להגרלה הגדולה על רבע מיליון ש”ח, עשרות תכשיטי זהב ועשרות הגרלות על פרסים ומתנות שוות ומשתלמות. ההגרלות כבר התחילו. רכשו כרטיס מוקדם יותר וכנסו ליותר הגרלות. אולם זו בהחלט לא גולת הכותרת המרכזית – הרוכשים 2 כרטיסים ומעלה יזכו להשתתף בהגרלה נדירה על השתתפות ב’שבת נגידים’ יחד עם מרן ראש הישיבה וצדיקי הדור נוספים. דמיינו לעצמכם שלחן שבת, אתם וכל המשפחה ובראש השלחן, גדולי ישראל בכבודם ובעצמם, מרן ראש הישיבה אומר דבר תורה מתוק ומבריק, מרן הראש”ל הרב עמאר מתבל את הסעודה בפרפראות נפלאות, האין זה עונג שבת שלא היה כמוהו?

 

ישנה גם מתנה ללא הגרלה: ארנק הברכה שרבים ראו איתו ישועה בפרנסה או לבחירה שמן הברכה מברכתו של מרן ראש הישיבה שליט”א ועוד מגוון מתנות המוענקות כאות הוקרה על התרומה והחיזוק לישיבה. כך אתם זוכים גם לתמוך בתורה וגם סיכוי להרוויח בגדול!

 

לחצו כאן להשתתפות בהילולא הגדולה>>>

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן