לא. שדוקא בשיעור של 18 ומעלה רשאי להוסיף כיון שדעת הרי"ף והרמב"ם שחייב בברכה אחרונה, אבל בשאר ספיקות אינו רשאי להוסיף על מעין שלוש (עיין חזון עובדיה ברכות עמוד קצ"ט).
יש להיזהר שלא לרחוץ את המברשת אחר השימוש, שיש בזה חשש משום כיבוס וסחיטה (עיין בילקוט יוסף - שבת ד' עמוד ע"ה, הערה כ"ז). ולפי זה אסור גם להכניס אותה לכוס מלאה מים משום שרייתו זהו כיבוסו. אבל יכול לתת המברשת בכיור תחת הברז, ולשטוף ידים עליה כדרכו.
איני יודע איזה אחרונים ראית, אבל לפי מה שכתב מרן הראשון לציון זצ"ל שמי שהתחייב לברך על המחיה ועל הגפן ובירך רק על המחיה יצא ידי חובה גם על הגפן, הוא הדין וכל שכן בפירות שבעת המינים שיצא. (אם תביא דברי האחרונים שהזכרת, נעיין בהם בלי נדר ונשיב לך תשובה).
כיון שהם כופרים בהשם יתברך ובתורתו (עיין בשו"ת אגרות משה אורח חיים חלק ג' סימן נ'. ואבן העזר חלק ג' סימן ג' - ד') אין יוצאים ידי חובה מקידוש ששומעים מהם (עיין שו"ת אור לציון חלק ב' פרק כ' סעיף ה') וכן אין לענות אמן וקדושה אחר אמירת קדיש שלהם (הלכה ברורה סמן רט"ו סעיף ז') שו"ת אגרות משה אורח חיים חלק ג' סימן נ')
במנחה אין חיוב על החזן לומר קדיש לפני עלינו לשבח ובערבית יש חיוב. ועיין כה"ח סימן נ"ה סק"א שכתב שלפי רבנו האר"י צריך לומר בכל יום י"ב קידשים, ובמנחה מספיק קדיש חר תפלת עמידה ובערבית צריך לומר שני קדישים אחר תפלת עמידה.
!שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.