אכן, לפי הרב דבר שמואל (סימן קי”ג) אין הבדל ביניהם, והכל אסור משום ליצנות וביטול תורה. [והביאם מרן רבי רחמים חי חויתה הכהן בספרו תוקפו של נס (ושוב נדפס בילקוט כהונה אורח חיים), שהוא איסור חמור. המערכת].
אך היו חכמים שהתירו את הקריאה בספר הנ”ל (כך הובא בחוברת קולמוס לפני כשנתיים). וכן כתב מרן ראש הישיבה שליט”א שיש להקל בזה, ומור זקנו החסיד רבי רפאל מאזוז זצ”ל, היה נוהג להביא את הספר הנ”ל לפני פורים. עד כאן דבריו. [וראה בספרו סנסן ליאיר על הפסוק ולהיות היהודים עתידים ליום הזה. ושם הדגיש “ביום פורים דוקא“. ע”ש. המערכת].