בעניין קריאה בתורה
התלשא היא לא מוקדמת במילה, אלא תמיד המיקום של התלשא הוא בצד ימין של המילה, ולכן מה שעושים הקוראים את השני גרשין והתלשא באותו מקום, נראה שהם צודקים. וכן המנהג בישיבת כסא רחמים.
אולי לא הבנתי כל מה שכתבתם אבל נ”ל שעניתי על השאלה.
בבית הכנסת שלנו יש מתפלל שבקושי רואה, ולפני 2 שבתות הבעל קורא -אברך, אמר לו שעדיף יעלה מפטיר היות ואינו יכול לקרוא, או לקרוא בקצב הקריאה. לאחר שקראתי את תשובת הרב כאן, פתחתי את הספר ברית כהונה ושם אוסר להעלות סומא והבנתי שאפילו במקום שחושבים שנוהגים כך.