בדרך כלל אנו סומכים על תנ"ך קורן וברויאר ומנחת שי. בנדון זה בקורן נמצא חסר ובמנחת שי כאן גם העתיק חסר (אך לא נחית להעיר שהוא חסר). ומאידך בברויאר ובמקראות גדולות (הישנים) מלא. במחזור איש מצליח לשבועות הדפיסו מלא, ויתכן שהסיבה היא מכיון ש"נתיב" בלשון רבים ראוי להיות מלא, וגם בכל התנ"ך חוץ מפה נכתב מלא, ומנחת שי במקומות אחרים מעיר: "נכתב מלא בספרים מדויקים". ומכיון שכך גם המסורת (שהרי כך נדפס במקראות גדולות ישנים) והרב ברויאר מאשר גירסא זו, ומנחת שי לא כתב בפירוש נגד זה, עדיף לכתוב מלא.