לא ידעתי מנא ליה לכבוד מעלתו שליט"א שהטעם שאסרה תורה גילוי שער הוא משום היופי שבדבר, הרי יש לנו לשאול מדוע אסור לגלות את גופה של האשה - שוק ושאר מקומות מכוסים, האם זה מטעם יופי המקומות המכוסים? ודאי שלא, אלא שהיצר הרע שולט אם רואים את המקומות המכוסים, משום שיש יצר הרע לגעת בגופה של האשה כמובן לכל, ולכן ראיית המקומות יכולה להביא להרהור נגיעה, והכי נמי בשער האשה שהוא ערווה, משום שכשידוע יש יצה"ר מיוחד לגעת בשערה של האשה, וכל שניכר שאין זה שיער אין זה קשור ליופיו, ולא אסרו חז"ל והתורה לאשה להראות יפה אלא לצאת מגדר הצניעות בצורה מושכת, ויופי סתמי לא נאסר.