לא זכיתי להבין איך אפשר להביא ראיה מדברי מרן בסימן רנ"ג? שממה נפשך, אם מרן שם מיירי באופן שהמיחם עומד על גבי האש, הרי מרן לשיטתו [בסימן רנ"ז סעיף ח'] אזיל, דהבגדים חשיבי כמוסיפים הבל, ואין ראיה לדידן שנוהגים להקל בזה. ואם מרן מיירי שאין אש תחת המיחם [כדמשמע מהמשנ"ב שציין אליו כבודו], א"כ ודאי שרי להטמין "דבר צונן" תחת הבגדים. [ולעניות דעתי, זו הסיבה שהמשנ"ב כתב שאסור אפילו תבשיל שהוא מבושל וכו' "וחם". אלא שגם זה לא הבנתי למה כתב "אפילו" שמשתמע מכך שכל שכן צונן אסור, ולכאורה ליתא - כנ"ל].