במקומות שאומרים קדיש תתקבל בין הלל להושענות, כיון שהפסיקו בקדיש ממילא אז הכי עדיף שימכרו. וכן נהגו כמה בתי כנסיות בתונס ביו"ט של סוכות (עיין בספר עלי הדס פרק י"א סעיף י"א). ובמקומות שלא אומרים קדיש תתקבל רק אחר ההושענות, וכמו שפשט המנהג בקרב רוב עדות הספרדים עפ"ד האר"י ז"ל (עיין בכף החיים סימן תר"ס סעיף קטן ד'), לכאורה עדיף למכור רק אחרי הקדיש תתקבל. ואם ירצו למכור קודם ההושענות בזמן שעומדים שעוצרים כדי להוציא הס"ת רשאים, ובפרט אם רוצים גם למכור את הוצאת ס"ת של ההושענות. אגב. אין חובה להחזיר הס"ת אחר ההושענות, ואפשר לומר בריך שמיה וכו' ליד הס"ת שעל התיבה. וכל מקום יעשו כמנהגם בזה. ועיין במחזור איש מצליח – סוכות (עמוד 674).