א. אין איסור להקיף יותר. אבל הנכון שלא להקיף בכל יום אלא פעם אחת, כי אנו אומרים בהקפות של יום רביעי "סובבי תורתך פעמים ארבעה", וכן ביום חמישי "סובבי תורתך פעמים חמשה", וכן הלאה, ואם יעשה לפני יותר הקפות, ממילא אין החשבון מכוון. ועיין בספר בית דוד שאלוניקי (חלק אורח חיים סימן תנ"ח) ובמחזור איש מצליח לסוכות (עמוד 674 סעיף ד'). ומכל מקום לא הבנתי מה הבעיה שהתיבה קטנה, יכולים לעשות סיבוב אחד, ולאחר מכן ישארו על עומדם וימשיכו רק את הנוסח של ההושענות.
ב. יש ענין לעשות כן, הואיל ונעשתה בהם מצוה אחת תעשה בהם מצוה אחרת. אך אין זה מן הדין. עיין בשלחן ערוך אורח חיים (סימן תרס"ד סעיף ט') ובבן איש חי (שנה א פרשת וזאת הברכה סעיף ח').