הנכון שיטול ידיו בלי ברכה, כיון דאף בפחות מכזית יש אומרים שיטול ידיו וכמו שכתב הכף החיים (סימן קנח אות י'), אבל מעיקר הדין יש דין דומה לזה מי שאכל פת הבאה בכסנין ובירך בורא מיני מזונות ואח"כ נמלך (התחרט) ורוצה לאכול עוד, אם רוצה לאכול שיעור, שבין שניהם (מה שאכל ומה שיאכל) יהיה שיעור קביעות סעודה, אין צריך לברך המוציא, ורק בסוף יברך ברכת המזון, וכמו שכתב הכף החיים (סימן קס"ח אות נ"א). ולכאורה הוא הדין כאן, אבל כיון שאין בזה ברכה רק נטילה יותר עדיף לצאת ממחלוקת הפוסקים ויטול.