נראה שאסור, שבנין עראי אסור בשבת (מלבד מחיצות) וכמבואר בגמרא ביצה (לב ע"ב) וכמו שביאר בביאור הלכה (סימן שט"ו סעיף א ד"ה ואין ע"ש). ואע"פ שבהנחה בעלמא בלא חיבור אין איסור בונה וכמו שכתב במנוחת אהבה (חלק ג פרק כג הערה 71) לענין החזרת ידית של דלת למקומה ע"ש, מכל מקום נראה שתליית נדנדה על גבי טבעות דומה להנחת דלת בצירים שנחשב בונה, כיון שאינה ניטלת רק אחר שיוצאה מן הצירים. וכיון שאם יתלנה שם באופן קבוע נחשב כבנין גמור, לכן גם כשתולה אותה שם בדרך עראי יש לאסור מדרבנן.