מותר להיפגש.
מקורות: מה שכתבת שדבר האסור בחרם, נאסר היחיד אע"פ שעקר דירתו לארץ אחרת וכמו שכתב מרן (יורה דעה סימן רכח סעיף כ"ט), מרן ראש הישיבה שליט"א בהקדמתו לספר ברית כהונה הנדפס מחדש בהוצאת מכון הרב מצליח, הביא דברי הרב פרי חדש או"ח (סימן תצו אות יג) דהאידנא ההסכמות הנעשות בכל מדינה ומדינה בחרם, אם עקרי משם אין נוהגים בהם כלל דאדעתא דהכי נדרי ואין פוצה פה ומצפצף. עד כאן. וציין מרן שליט"א שם למקורות נוספים.
ועיין שם במאמרו הנפלא של הרב שליט"א שכתב, למרות שמן הדין מותר לנהוג כמנהגי ארץ ישראל, ראוי וחשוב מאוד לשמור על מנהגי אבותינו, ונתן כללים נפלאים בזה מתי לשמור את המנהגים ומתי אפשר לשנות. ובאות ב' הזכיר שנהגו בחו"ל שלא להיפגש והעלה להקל אלא שראוי לצמצם הפגישות כמה שאפשר ושתהיינה ביום דווקא ובבית אחד ההורים, ויש משתדלים לעשות סעודת שידוכין (שקוראים בטעות סעודת אירוסין) סמוך לחתונה ומאז לא יפגשו עד ליל החופה. ע"ש.