1. עיין בשלחן ערוך (סימן יא) שמהטוויה צריך שיהיו לשמן, היינו שיאמר שעושה כן לשם מצות ציצית. וכן השזירה וכו' וכו'.
2. כנראה שהקשר הסמוך לכנף אינו מהודק די הצורך שלא יזוז אנה ואנה, על כן מכיון שתמיד אצלך הציצית זזה באלכסון על השפיץ וזה לא טוב כמבואר במשנה ברורה (שם סעיף קטן ע"ג) שהוא מנהג הקראים, לכן תתיר חוטי הציצית (היכן שתמיד זז אלכסון) ותקשור מחדש באופן מהודק יותר לכנף שלא יוכל לזוז שוב. ועכ"פ בודאי שאין הציצית פסולה מחמת זה, לכן מתי שיזדמן לך תעשה כן.