בדוגמא בלטשאצר על כרחנו ששני השוואים נחים, כי כאשר עושים את השוא השני נע (כמו תשמרו) הוא נסמך על ההברה שאחריו, וכאן בהברה שאחריו אין הטעמה. וכמדומה שבלשון הקדש אין מילה כיוצא בה שיש שני שוואים באמצע מילה ואין הטעמה בהברה שאחריו.
אמנם לא שמענו שם זה, והוא מהשמות החדשים שבדורנו, אבל אם נתכוונתם לומר שזו נתינה מאת ה’ וזהו “יהב” – נתן, והיא מרגישה טוב והכל בסדר, יש להשאיר לה את השם הזה.
ויה”ר שתגדלו אותה בבריאות והצלחה לצניעות ומצוות ושמחה.
בשו”ת מקור נאמן (ח”ג סי’ אלף תשכ”ג) נשאל על הורים שנתנו שם לילדה ע”פ הסבא והסבתא ועכשיו רוצים להחליף את השם, וענה להם לא להחליף את השם אלא להוסיף, ויכולים גם להקדים את השם שרצו. ע”ש. ונראה שכן הוא גם בשאלה שלכם.
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.