החזרת הכיסוי היא אותה סברא שיש בהחזרת הקדירה על גבי כירה גרופה, והיינו שאין הוא עושה הטמנה או שהייה חדשה אלא ממשיך את ההטמנה והשהייה המותרת שעשה עוד קודם כניסת השבת, ולכן גם נקראת "חזרה" היינו המשך של מה שהיה קודם, ואם כן מעתה כיון שמצינו תנאי חזרה לשהייה כמבואר בשלחן ערוך (סימן רנג) שלא הניחה על גבי קרקע וכיוצא בזה, והכל משום ש"יראה ממש כמחזיר ולא כנותן מחדש, דאם הניח על גבי קרקע הרי שביטל השהייה שהיתה ועתה עושה שהייה חדשה, לפי זה יוצא שגם בהטמנה כיון שזו אותה סברא כנ"ל א"כ אם יעשה באופן שביטל ההטמנה הקודמת הרי כשיחזור ויטמין יחשב כהטמנה חדשה ולכן נראה בפשטות דאם הכיסוי בלילה ורק מחזיר בבוקר הרי שבבוקר אינו נחשב כממשיך ההטמנה אלא כנותן מחדש שהרי צריך שתראה ההטמנה שממשיך כהמשך לקודמת וכמו בשהייה דלעיל, מה שאין כן כאן דאם אינו החזיר בלילה סמוך לסילוק הרי שביטל ההטמנה ובבוקר הוי הטמנה חדשה שאסור.