ודאי שאפשר לעשות כן, ולומר שד"ת אלו יהיו לרפואת פלוני בן פלוני, וכיוצא בזה. ועיין למרן הגרע"י נר"ו בשו"ת יביע אומר חלק ז' (חלק יורה דעה סימן י"ז) שהסיק שחכם המקבל משכורת ממי שעובד, כיששכר וזבולון, מור'א לא יעלה על ראשו פן ינוכה לו משכרו בעוה"ב, אלא אף הוא נוטל שכרו מושלם, וגם המחזיקים יקבלו שכרם מושלם. ע"ש. והכא נמי דכוותה. וכן מוה"ר הגר"מ הלוי זצ"ל רגיל לכתוב בתחילת ספריו שזכות לימוד התורה שבחיבוריו יהיו לע"נ אביו, והעירוהו על כך איך מוותר על חלקו והשיב שבודאי אין יפקד מאומר מזכות הלומד עצמו ועושה המצוה עצמו, ונדפס מכתבו בזה בספרו ברכת ה' חלק ה' (מכתבי תורה, סימן ב', עמוד ל"ז). ע"ש.