מרן ראש הישיבה שליט"א האריך בזה בקונטרס "לאוקמי גירסא" (שנדפס בסוף הסידור במהדורא שניה תשנ"ז) אות ה'. ושם הביא דברי המג"א, ויישב דבריו, והביא רבים שסוברים כן, ושכן הוא נוסח התימנים, ובסידור המקובל ר' הירץ ש"ץ (משנת ש"ך, מחכמי אשכנז), והוכיח כן מראב"ע והראב"ן ומדרש תלפיות ועוד. ושכן הסכים היעב"ץ. וביאר שם שהנוסח צָרְכִּי בלשון יחיד, תמוה ע"פ הדקדוק. ע"ש. ובאמת שבבדיקות שלי (כותב השורות), ראיתי שהנוסח צְרָכָי (כדעת מרן נר"ו) הוא הנוסח המקורי והַעָתיק בכל תפוצות ישראל, וכן נדפס ברוב ככל הסידורים הישנים, (כעת אין המקורות לפנַי, ואם מעוניין ישלח שוב), והמג"א הוא ששינה מהמנהג בזמנו, והעיר עליו בזה הרב מאורי אור שהמנהג לא כדבריו ויישב קושיותיו. וגם בסידורי ספרדים ישנים היה כן עד הדור האחרון, ובסידורי ליוורנו (בית עובד ותפלת החודש) הגירסא "צָרְכַי" כדעת מו"ר שזה בלשון רבים, אך בניקוד שונה, ומו"ר ביאר שם בלאוקמי גירסא שניקוד זה נכון רק בצורת ריבוי זוגי. ע"ש. וכן עיקר.
ואין להתפעל ממה שאנשים קמים נגד, בלא בדיקה ועיון, רק מפני שנהגו אחרת מילדותם ע"פ סידורי זמננו. ואכמ"ל. גבי דעת האר"י, אין לזה רמז בכל כתביו, ובכל דבר שלא יודעים אומרים בשמו דברים שאינם, כאשר ראיתי והוכחתי בדברים רבים. ואכמ"ל.