מבחינה הלכתית אין בעיה לחלק כל הפרשה להרבה עולים ומוסיפים, בתנאי שיחלק ויפסיק הקורא בתורה במקום שמותר להפסיק בו, היינו כל שלא מפסיק בתוך טווח של שני פסוקים הסמוכים לפני או אחרי פרשה פתוחה או פרשה סתומה כמבואר בשלחן ערוך (אורח חיים סימן קל"ח). ולכן אם החזן הנ"ל מחלק לפי הסימון המיוחד לזה בחומש איש מצליח של הישיבה שסימנו שם בכוכב תוך הפרשה היכן מותר להפסיק אין בזה שום בעיה הלכתית, אבל אם אכן החזן אינו תלמיד חכם ומחלק לפי ראות עיניו הרי זה לא טוב.
[בענין חילוק פרשת בראשית – כעין זה היה המנהג בבית הכנסת על שם רבי חזקיה באי ג'רבא, שהיו שבעה עולים לפי ימי הבריאה – כל אחד קורא יום אחד, ואח"כ חתני מעונה, תורה ובראשית, ומשלים קורא "זה ספר תולדות אדם" עד הסוף. עיין בקונטרס עטרת זקנים (פרק ג') הנדפס בסוף ספר שערי רחמים להרה"ג רבי מנחם מאזוז זצ"ל].