לחזור לומר שוב את פיוטי הסליחות וכן נפילת אפים במנין ואת הבקשות שוב בארמית בודאי שאין כל מניעה, כל שהם מסכימים, ואין זה להם לטורח. ואין זה ברכות שאסור לחזור על ברכה פעמיים. רק יש להזהר שלא יאמרו וידוי שוב, שלא יראה ככלב השב על קיאו, שהרי אפילו האומרים תיקון חצות קודם הסליחות, לא יאמרו אז וידוי (כמבואר בבן איש חי שנה א' פרשת וישלח סעיף י"ג) וכל שכן בזה. ומכל מקום יותר נכון שמתחילה, כשמגיעים לי"ג מידות הראשונות, אם אין מנין ידלגו ויתחילו באמירת רבונו של עולם שקודם הוידוי המשיכו הסליחות עד שיבואו עשרה. ואז יחזור הש"צ לומר אל מלך וכו', להשלים מספר הפעמים של י"ג מדות שדילגום, כמבואר בספר חזון עובדיה – ימים נוראים (עמוד ל"א).