א) ישנם שני אופנים לתלות הקישוטים, או לתלות אותם בדופני הסוכה. או ליתנם בסכך וליזהר שלא ישתלשלו מעבר לד' טפחים (32 ס"מ) מהסכך שאז הם בטלים לגבי הסכך הכשר. אולם מנורה חשמלית מותר שתשתלשל מעבר לד' טפחים, מחשש דליקה. מכל מקום יזהר שלא יאכל וישן תחתיה. ב) את ברכת "לישב בסוכה" מברך אדם שרוצה לאכול כביצה פת, או מעשה קדירה או דבר מאפה העשויים מחמשת מיני דגן וזוהי סעודתו (למנהגינו) ולמנהג העולם מעל 3 ביצים. בענין קדימת הברכות "המוציא" או "לישב בסוכה" זוהי מחלוקת ראשונים. מנהגינו לברך "המוציא" ואחר כך "לישב בסוכה" (ברית כהונה או"ח מערכת ס'), ואילו מנהג העולם לברך "לישב בסוכה" ואחר כך "המוציא", וכן דעת הבן איש חי, ולהבדיל, מרן הראשל"צ הגר"ע יוסף שליט"א (חזון עובדיה סוכות, דיני ישיבה בסוכה, הלכה ט). וכל זה בימים שאין בהם קידוש, אולם בימים שיש בהם קידוש (יו"ט, שבת) לכולי עלמא מברכים "לישב בסוכה" בסיום הקידוש, קודם "שהחיינו" (ביו"ט הראשון). אולם בכל אופן יש לברך "לישב בסוכה" מעומד ואחר כך לשבת.