כתיבת תפילין חינם החול המועד
מותר. כתב מרן בשולחן ערוך (סי’ תקמה ס”ג )כותב אדם תפילין ומזוזות לעצמו . וכתב הרב אליה רבא שהוא הדין אם כותב לאחר בחינם מותר.והביאוהו הכה”ח ס”ק כד והמשנב בשעה”צ אות יג
שלום. גם אני סופר, ומסתפק מה לעשות. לצערי לא עלה בידי להשיג קונטריסים הנ"ל. האם כבודו יוכל לסכם בקיצור בבקשה עיקר תענותיו וראיותיו נגד ה"דיו לנצח"? קראתי מה שכתבו "דיו לנצח" ולכאורה זה נראה אמיתי. הרי הקישור: http://dio-lanetzach.blogspot.com/2011/12/blog-post.html?m=1 אחרי זה, במה מה שכתבו אינו נכון? האם כן דעת מרן רה"י שליט"א? תודה רבה, ויהי שכרך כפול מן השמים.
הנה כבר הביאו לפנינו כמה סת"ם הכתובים בדיו לנצח, והדיו נושר בשלמות. האותיות כמו מדבקות שבקיפול הקלף נושרות ואין להם אחיזה בקלף.
גם לאחר הנשירה הם ימשיכו להיות אותיות שמתקיימות לנצח אבל לא על הקלף. ואין להאריך עוד ואין צורך בראיות. למעשה זה לא דיו לסת"ם כאשר המציאות והעובדות מוכיחות.