כתובה לזוג עם ילדים
צריכים להרשם ברבנות ולהינשא זה לזה כדת משה וישראל בטבעת קידושין וחופה וכל תהליך של זוג רגיל.
לכבוד הרבנים הגאונים שליט"א, אני לומד אבן העזר סימן כה. ונתקשיתי בדברי הבאר היטב ס"ק ב: וז"ל: באקראי: ודבר קשה הוא להתיר להכשיל בהוצאות ש"ז אפילו באקראי ושומר נפשו ירחק מזה. עב"י ובבד"ה עב"ש. אם נמצ' דם בעד של אשה ויש ספק אם הדם ממנה או ממנו. אם מותר לאיש להוצי' הזרע כדי לברר אם הדם ממנו הוא עב"ש סק"ב. עכ"ל. מה שכתב באמצע דבריו "עב"י ובבד"ה עב"ש" לא הבנתי. הלא הב"ש לא הביא כלל דברי הב"י והבד"ה! רק הח"מ ס"ק ב' הביאם. א"כ הל"ל "עיין חלקת מחוקק", ולא "עיין בית שמואל"! בבקשה מכם שתעמידוני על האמת, ואהיה אסיר תודה.
בש"ע הוצאת ראש פינה פיסקו את דברי הבאה"ט באופן שהציון לב"ש הכוונה למ"ש שם בסק"ג (וזהו שכתב: עיין ב"ש, ולא כתב: ב"ש. להורות שזהו תוספת על הדין הראשון, ולא שזהו המקור).